Thursday, November 18, 2010

Tibi plasma


Randau lemai enggau tudah apai..

Aku: nama hadiah Xmas ka nuan ila apai?
Apai: nadai utai bukai nya endu, nagih semaya org ti ka meli ke aku tibi ti mipis nya, nyamai, alu lekat ba dinding

Aku: *gulp* nelan ai liur..mat pama taste apai tok, alu ka tibi mipis, nah tibi aku agi tibi mesai tibang..
dlm ati jak mut2..deh..bangat ngumba kediri td ngaga offer ka meli present Xmas..cis! terbai meh tudah bonus taun tok..hukhuk..

Pengaruh iklan mat meh tudah apai ku tok. aku ka meli tibi biasa nya, enggai ga orang empu.keran ka tibi nipis. Aih deh..begaru ke pala meh tok pulai ke menua ila.. enti niang indai ku munya agi idup, sigi dah anu ia meh tudah apai ku tok, bangat ngai enda ngumba2.

tok meh tibi nipis ko apai ku nya.... (photo from google search)

No comments:

Post a Comment