Thursday, April 14, 2011

Reward ;p


Akhirnyer....tercapai juga hajat nk beli cincin nie..walau banyak komplen dr pengkritik tetap gue ;p..(ni utk reward kerja keras, yer! x der niat nk show off). Kisah di sebalik cincin nie.....


~ close up_ i love the design & it's reasonable for me to own it~

Ni sebenar nyer di 'trade in' cincin lama..cincin yang orang dulu pernah bagi kt kita. Ingat nk return balik, dia pulak tak nak & jual mahal ngan kita..so, keep jer la orang dah bagi. Kawan cakap, kalu dah tak sudi lagi nk simpan, campak jer ke laut. Fikir punya fikir, buat aper nk campak kn, tu semua duit tau! Lagi pun harga emas sekarang mahal. Jadi, daripada aku rugi mcm tu jer & aku tak nak sakit hati utk simpan, akhirnya aku jual la. Puas hati aku. Hahaha...(kira nyer kes frust gak la ni)

~ i just love it ~

p/s: apa2 pun, thanks to that guy for the ring, walau kita setakat nie jer..confirm tunang dia baca blog aku nie, sbb tunang dia once was my friend, now, you mean nothing to me, babeh! plus...pompuan ni mmg busy body ngan life aku..hmmm..so pity of her..haha

Lots of Love ;p Frouline Aging

3 comments:

  1. cewek.. update your blog please......

    ReplyDelete
  2. kelak aku update& tukar layout, auk cewek...demam aku 2 3 hari tok

    ReplyDelete
  3. owh bah.. get well soon. take care. God bless..

    ReplyDelete